TERCEIRO CONCERTO do XX CICLO ASOCIACION GALEGA DE COMPOSITORES - MÚSICA ACTUAL GALEGA

20/02/2016

20/02/2016

TEATRO PRINCIPAL de PONTEVEDRA, Rúa Paio Gómez Chariño nº6 Pontevedra

HÉRCULES BRASS QUINTETO DE METALES JAVIER ARIAS, piano

Variacións e transformación para trompa e piano ............. L. Carro (trompa e piano)
As inque “danzas” da señora Batu ............................... L. Carro (tuba e piano)
Old laces ............................................................. J. Montero (trombón e piano)
Remember ........................................................... M. Brotóns (quinteto de metais)
5 Bagatellas ......................................................... X. Comesanha (quinteto de metais)

Terceiro concerto do XX Ciclo da Asociación Galega de Compositores, con obras para metáis con e sen piano. O ciclo está patrocinado pola Fundación SGAE.